Mest stillede spørgsmål vedr. regning:
Spørgsmål:
Min kWh-pris stemmer ikke overens med den pris jeg oprindeligt tilmeldte mig til?
Svar:
Vores fastpris opdateres i starten af hvert kvartal, hvor den fastsættes for de næste 3 måneder. Så når du har været hos os i 3 måneder eller mere, er prisen med stor sandsynlighed justeret.
Hvis du er kvartalsafregnet og din faktureringsperiode ikke følger kvartalerne, men går ind over kvartalskifte, kan din kWh-pris være sammensat af kWh-prisen fra 2 kvartaler og derfor være et beregnet gennemsnit.
Spørgsmål:
Jeg har betalt mere/mindre end I skriver jeg har betalt under ‘Faktisk forbrug’
Svar:
Vi får først verificerede forbrugstal ind midt i måneden efter måneden med det faktiske forbrug, så derfor er opgørelsen over faktisk forbrug, forskudt med 1-2 måned(er) og vil derfor nødvendigvis ikke dække præcis samme periode, som du tidligere har betalt Aconto for og derfor kan beløbet ikke sammenlignes, uden også at kontrollere perioden for selve opgørelsen (står i øverste ifm opgjort forbrug)
Spørgsmål:
På min BetalingsService står der at jeg skal betale for en periode jeg allerede har betalt for?
Svar:
Datoerne på BetalingService dækker for både opgjort periode og for Aconto periode.
Fx:Opgjort periode: 1/5-1/7, Aconto periode: 1/9-1/12 = BetalingsService Periode: 1/5-1/12
Hvis du har yderligere spørgsmål til din elregning, sidder vores kundeservice altid klar til at hjælpe dig. Du kan ringe til os i åbningstiden på 44 45 44 34 eller skrive til os på kundeservice@energidrift.dk